Servis IT | AUSYS
Tři typy servisních smluv definují „hloubku“ našeho vztahu s klientem:
Kontaktujte
nás
Výše měsíčního poplatku za naše servisní služby je dána kombinací uvedených faktorů.
Má rovněž přímou souvislost s velikostí klienta a složitostí jeho IT infrastruktury.
Cenu vám ochotně vypočítáme podle naší interní metodiky. K tomu je nutná osobní konzultace, na niž za vámi rádi přijedeme.
Servisní zásah názorně:
Urgentní problémy řešíme okamžitě nebo dle dohody.
Standardní problémy řešíme nejpozději následující
pracovní den.
Profylatickou údržbu plánujeme předem tak, aby co nejméně
omezila běžný provoz.
Servisní zásah má trojí podobu: telefonická hot-line,
oprava na dálku prostřednictvím vzdálené správy nebo výjezd ke
klientovi.
Každou poruchu následně analyzujeme s cílem minimalizovat
její výskyt v budoucnosti.
Uzavřený cyklus naší podpory:
Návrh
Naši klienti si zvykli obracet se na nás s důvěrou vždy, když řeší nějaký problém v oblasti IT. Spoléhají na naše dvacetileté zkušenosti a znají náš zájem navrhnout jim vždy takové řešení, které je pro ně optimální – z hlediska přínosů, výkonu, nákladů i spolehlivosti.
Dodávka
To, co si klienti nechali navrhnout, jim také dodáme a zprovozníme. Může to být „jen“ sestavení nového počítače na míru a jeho zapojení – až po realizaci celopodnikového systému zabezpečení dat tak, aby nemohlo dojít k jejich ohrožení, ztrátě nebo úniku.
Servis
Servis v našem pojetí není jen oprava všeho, co se porouchá. Od počátku spolupráce s novým klientem začínáme z vlastní iniciativy pracovat na odhalování a odstraňování slabin jeho IT infrastruktury a postupném vnášení standardů, které posilují její spolehlivost.
Podpora
Informační technologie pronikají do všech oblastí managementu a administrativy. Jsme svým klientům oporou při veškerém rozhodování, které se dotýká IT. Pomáháme se všemi problémy, které jim s užíváním různých ekonomických a informačních agend vznikají.